Promocje

Żyrandol Gypsy transparentny, duży Cena: 449,00 zł 349,00 zł

Żyrandol Gypsy transparentny, mały Cena: 349,00 zł 249,00 zł

Żyrandol Gypsy, kolorowy, mały Cena: 349,00 zł 249,00 zł

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Jak kupować


Jeśli poniższe informacje nie rozwieją Państwa wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który postara się Państwu pomóc.

 

 

PŁATNOŚCI

 

 

 

 

Jaki jest nr konta bankowego, na który mogę przelać płatność za zakupiony w sklepie towar?
Płatności za zakupione produkty realizować można
bezpośrednio na nasz rachunek bankowy:

 

BZWBK
nr rachunku: 72 1090 2402 0000 0001 2412 0305


Czy mogę otrzymać kilka faktur lub paragonów na towary z jednego zamówienia?
Jak najbardziej. Przy składaniu zamówienia w polu "Uwagi" podaj szczegółowe informacje na temat oczekiwanego sposobu zafakturowania lub zafiskalizowania towarów z zamówienia. Możesz również przesłać do nas e-mail z w/w informacjami. Mimo oddzielnych dowodów zakupu całe zamówienie zostanie wysłane w jednej paczce.

 


Czy mogę wymienić paragon na fakturę?
Tak, lecz jedynie w terminie 7 dni od daty zakupu (zgodnie z obowiązującymi przepisami). Nie ma możliwości wymiany paragonu na fakturę po upływie tego terminu.

 

 
W jaki sposób otrzymam fakturę Vat lub paragon przy zakupie wysyłkowym?
Oryginał faktury Vat lub paragon jest zawsze dołączony do przesyłki i znajduje się w jej wnętrzu. Należy zatem szukać tego dokumentu w kopercie lub w kartonie, w którym dostarczono przesyłkę.

 


Czy mogę otrzymać fakturę Vat na osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej?
Tak, jak najbardziej. Taka faktura ma postać zwykłej faktury, z tym wyjątkiem, że nie mają Państwo obowiązku w takim przypadku podawać numeru NIP. Faktura taka jest ważna zarówno z podanym NIP-em, jak i bez niego.

 

 

REJESTRACJA
 

 

 

Chciałbym się zarejestrować w sklepie, ale mam jedno pytanie: czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?
Zarejestrowanie się nie ma żadnych "ubocznych" konsekwencji. Rejestracja w sklepie jest bezpłatna, nie zobowiązuje do zakupów w naszym sklepie, a można jej dokonać choćby po to, aby otrzymywać najświeższy newsletter informujący o nowych produktach lub konkursach organizowanych na naszych stronach.

 

 

 BEZPIECZEŃSTWO

 

 

 

 

Czy uważacie, że Wasz sklep jest bezpieczny?
Tak. Do tej pory zrealizowaliśmy tysiące zamówień, a nie wpłynęła żadna reklamacja o nadużycie, nieprawne wykorzystanie lub utratę danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem danych kart kredytowych. Ponadto stosujemy najnowsze technologie i specjalne procedury ochrony danych.

 

 

Czy moje dane są bezpieczne?
Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych osobowych i danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne.

 


Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych LOFHOME?
Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie LOFHOME są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb sklepu LOFHOME i nie będą udostępniane innym podmiotom.

 

 

OFERTA SKLEPU

 

 

 

 

Czy cena wyświetlana przy danym produkcie obejmuje koszt dostawy?
Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku. Zobaczysz je na stronie na ostatnim etapie składania zamówienia oraz na stronie głównej sklepu internetowego LOFHOME.

 

 

ZAMÓWIENIA

 

 

 

 

Złożyłem zamówienie, jednak nie otrzymałem żadnego e-maila z potwierdzeniem. Co mam zrobić?
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie katalogu SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli również tam nie trafił żaden e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr

979 373 900

w celu potwierdzenia zamówienia.

Czas realizacji zamówieniaInformując o czasie realizacji lub dostawy zamówienia uwzględniamy tylko dni robocze. 

 


Jaki jest czas oczekiwania na zamówione towary (termin otrzymania przesyłki)?
Czas kompletowania paczki + przewidywany czas dostawy = termin otrzymania przesyłki

Na czas, po jakim paczka zostanie doręczona do klienta składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie oraz czas, który jest potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie przesyłki.

 

Czy mogę podać do dostawy adres innej osoby, która za mnie odbierze przesyłkę?
Tak, jest to nawet wskazane w przypadku, kiedy mamy uzasadnione podejrzenie, że trudno będzie kurierowi zastać nas w ciągu dnia w jednym miejscu. Jeśli mamy wtedy możliwość podania adresu kogoś z rodziny lub znajomych, kto będzie przez cały dzień dostępny pod jednym adresem - ułatwi to skuteczne doręczenie przesyłki. Należy tylko składając zamówienie podać właściwy adres dostawy oraz wskazać, że do odbioru upoważniona jest inna osoba niż zamawiający.

 


Czy mogę skontaktować się w ciągu dnia z kurierem, który dostarcza moją przesyłkę?
Tak, jest to możliwe. Wymaga to posiadania numeru listu przewozowego wysłanej przesyłki. Taki numer jest zwykle umieszczany w panelu zamówienia. Jeśli w ten sposób numer przesyłki nie dotarł, można otrzymać go od naszego doradcy. Należy wtedy w dniu dostawy zadzwonić do właściwego oddziału firmy kurierskiej, podać numer listu przewozowego, oraz poprosić o skontaktowanie z właściwym kurierem, posiadającym naszą przesyłkę. Konsultant firmy kurierskiej, z którym rozmawiamy, podejmie decyzję, czy sam przekaże właściwemu kurierowi informację która powinna do niego dotrzeć, czy poda Państwu numer telefonu bezpośrednio do kuriera.

 

 

KONTAKT

 

 

 

 

Jak się z nami skontaktować?

tel. 979 373 900

 


Jakie są godziny pracy sklepu?
Internetowe Biuro Obsługi Klienta naszego sklepu jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 16.00. W tych godzinach nasi doradcy są do Państwa dyspozycji za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. W soboty i niedziele nie pracujemy. 

Jako sklep internetowy mamy zaś tą zaletę, że nasza witryna internetowa jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W każdej chwili można skorzystać z wszystkich jej funkcji, w tym zamówić towar lub wysłać do naszych doradców wiadomość.

 

 

REKLAMACJE, ZWROTY

 

 

 

 

Z kim należy się kontaktować składając reklamację?
W przypadku reklamacji w naszym sklepie, należy się kontaktować z naszymi doradcami poprzez:

adres e-mail : biuro@lofhome.pl

Prosimy pamiętać, iż dokumentem upoważniającym do roszczeń reklamacyjnych jest paragon lub faktura, które dołączone są do każdej przesyłki.

 
Czy mogę wysłać towar w ramach reklamacji bez wcześniejszego uprzedzenia?
Nie, ponieważ  wcześniejsza konsultacja telefoniczna lub e-mailowa w tej sprawie często może usprawnić załatwienie reklamacji, a czasem nawet sprawić, że reklamacja nie będzie konieczna. Z doświadczenia wiemy, że czasem pewne „usterki” da się np. usunąć poprzez odpowiednią regulację sprzętu. Wcześniejsza konsultacja z serwisantem lub naszym doradcą może spowodować, że jeśli nawet złożenie reklamacji będzie wskazane, to można ją będzie sprawniej przeprowadzić i zakończyć. Z tego względu szczerze namawiamy do kontaktu z serwisem przed wysłaniem reklamacji.

 


Jak długo może potrwać rozpatrywanie reklamacji?
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W tym czasie Klient zostanie poinformowany o naprawie bądź wymianie towaru na nowy, a w przypadku braku takiej możliwości, o zwrocie pieniędzy.

 

 
W jaki sposób mam odesłać towar, który podlega zwrotowi?

• prosimy o wcześniejszą informację telefonicznie lub e-mailem o chęci dokonania zwrotu;

• towar zwracany powinien być odpowiednio zabezpieczony, tzn. musi posiadać dodatkowe, solidne opakowanie (dodatkowy karton lub „bezpieczna” koperta); towar wysłany bez odpowiedniego zabezpieczenia  jest narażony na uszkodzenie w czasie transportu i nie zostanie przyjęty;

• towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania, musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu, zawierającym wszystkie elementy swojej oryginalnej zawartości;

• zwracany towar musi być wysłany na koszt zwracającego (klienta); przesyłki ze zwrotami wysłane na koszt sklepu nie będą przyjmowane;

• do przesyłki należy dołączyć Formularz.

 

 
Jak rozumieć to, że zwracany towar nie może nosić żadnych śladów używania?
Najkrócej rzecz ujmując, towar który nie nosi śladów używania to taki towar, który pod względem zewnętrznym i wewnętrznym, jak i dołączonego wyposażenia, jest dokładnie w takim stanie, w jakim został odebrany przez klienta.Uściślając, aby zwrot mógł zostać przyjęty, zwracany artykuł:

1. Musi posiadać fabryczne opakowanie w jakim został kupiony. To opakowanie nie może być fizycznie uszkodzone, pocięte, porysowane, zgniecione, zamoczone, przypalone itd.

2. Zawartość opakowania powinna wyglądać tak, jak wyglądała w momencie odbioru. Wszelkie przewody powinny być zwinięte oraz włożone w folie (jeśli tak było fabrycznie). Folie i materiały ochronne, w które są opakowane części składowe zestawu fabrycznego, nie mogą być zniszczone.

3. Produkt nie może nosić zewnętrznych śladów używania: nie może  posiadać żadnych rys na obudowie, wgnieceń, plam, zatarć, zabrudzeń, zapylenia, widocznych gołym okiem odcisków palców, itd. Dotyczy to zarówno samego produktu, jak i wszystkich elementów wchodzących w jego skład.

4. Jeśli w skład zestawu fabrycznego wchodzą baterie czy inne elementy jednorazowego użytku, zwracany artykuł musi zostać uzupełniony o te elementy - nowe i nie używane (np. komplet alkalicznych baterii AA).

Znajdziesz nas...

2011 © LOFHOME

Sklep internetowy od home.pl